søndag den 12. februar 2012

Gad vide...

...hvornår det stopper med at sne? Der har sneet siden jeg stod op og nu er klokken snart 17. Denne gang er det sne af den tunge slags, for temperaturen er lige omkring 0. Og jeg er vist ikke den eneste der er træt af sne. Hønsene, som ellers helst ikke vil ud og have kolde tæer, har været ude og gå tur i dag. Sjovt ser det ud, når Hansen løber gennem en større drive, fordi han ser mig smide brød ud. Det gode ved forår er også, at så begynder mine høns at lægge æg igen. Men de lægger kun æg, når de mener det er kyllingetid. Så fra sidst på sommeren er æg-sæsonen slut og jeg må igen ty til supermarkedets øko-æg.




Når nu haven er helt dækket af sne, er det godt man kan have lidt forår inde. Opdagede i går, at mit vibeæg er sprunget ud. Og så er fuglene begyndt at synge en lille smule - dejligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar