onsdag den 9. januar 2013

Kom an, ukrudt...

...for nu er jeg bevæbnet. Med en cirkelhakke, str. håndmodel. For et par år siden investerede jeg i en stor model, men den er lidt ufiks til højbedene. Bortset fra det, så er det et genialt redskab, som koster færre nytteplanteliv end en almindelig hakke.
Cirkelhakken er købt hos frøbutikken.dk, hvor de fine frøposer også er fra. Så nu skal der sås. Tror jeg. Jeg elsker når æstetikken slår igennem på frøposerne, men det gør det altså lidt sværere at tage hul på/ødelægger poserne... Smukke er de. Det er heldigvis ikke alt der skal sås nu, og så kan jeg jo nyde de poser så længe. Diane fra frøbutikken.dk havde ovenikøbet lagt en lille gave med i form af kørvelfrø. Dem glæder jeg mig til at prøve, for jeg har ikke haft kørvel i haven før.

Nå, ja, så var der også noget for katten også.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar