onsdag den 20. marts 2013

Tja...


Hvad skal man dog tage sig til sådan en dag, hvor det har sneet uafbrudt siden jeg stod op kl 5.45 i morges? Et blik ud i haven fortæller med al tydelighed, at de meterhøje snedriver har generobret det i tøvejret tabte territorium.

Med sådan en forårssnestorm kan man jo bruge tiden indendørs til at prøve en opskrift. Jeg har derfor  prøvet at lave frokostboller a'la cafe i USA fra Bolig Plus. De tager lidt tid at lave, men er det bestemt værd! Nøj, de smagte godt. Det lignede næsten billedet, med ingefærte, boller og det gratis e-magasin Hebe (http://magasinet-hebe.dk/) på ipad'en. 
Så er det lige før at det er ok med snestorm. Men også kun lige før...

1 kommentar:

  1. Uhm lækker smøvs , det er så det som lige er problemet her ved mig, er så derimeret over vejret at jeg kronisk er lækker sulten, ikke godt for mine tabte kiloer der gerne skulle forblive tabte og gerne sammen med mange flere, så er fortivlet over det manglende forår.
    Hilsen Helle

    SvarSlet