mandag den 18. marts 2013

Brrrrr.....

 
Selvom Bornholm denne gang er gået fri af de første portioner sne, så er det hundekoldt derude. Det eneste gode ved det kolde vejr er, at man kan være heldig at få billige forårsblomster. Hornvioler og stedmoderblomster står nu i havestuen og venter på at komme ud. Jeg skulle egentlig i gang med lidt mere forspiring, men det er som om lysten ikke helt er der, når vejret opfører sig alt andet end forårsagtigt.

Jeg er nu ved at lade lidt op. Der er købt 25 sække jord til etablering af nye højbede og supplering i den gamle. De ligger nu i stalden, stive som bræt - godt frosne.

En enkelt spand med stedmoderblomster er dog klar:


En zinkkande lyser også lidt op i havestuen. 






Jeg kan jo altid kaste mig over at få malet havemøblerne færdige. Projektet blev påbegyndt sidste år, men min meget højgravide mave var noget af en hemsko for projektet. Der mangler derfor noget endnu før møblerne er klar, så de matcher jo vejret...

Man kunne jo også bare vælge at gøre som katten, når nu dagens nyhedsoverskrifter stort set alle handler om kulde og sne...






1 kommentar:

  1. Oh ja jeg har også lyst til at putte mig under tæppet med en god film og så vente på vejret arter sig igen. Har dog allerede sået en masse.
    Så forår vågn nu op..
    Hilsen helle

    SvarSlet